Jak vrátit/reklamovat zboží
Mrzí nás, že nejste se zbožím spokojeni. Uděláme vše pro to, aby bylo vše vyřešeno rychle a bez komplikací.
Jak postupovat při vrácení zboží
Pokud chcete zboží vrátit v rámci 14denní lhůty od doručení, stačí:
-
Vyplnit formulář pro vrácení/reklamaci (odkaz níže)
-
Zabalit zboží tak, aby nedošlo k poškození při přepravě
-
Přiložit vyplněný formulář k zásilce
-
Odeslat balíček na naši adresu uvedenou ve formuláři
Po doručení a kontrole zboží vám bez zbytečného odkladu vrátíme peníze stejným způsobem, jakým proběhla platba.
Reklamace vadného zboží
Pokud je zboží vadné nebo neodpovídá popisu, postupujte stejně – vyplňte reklamační formulář a popište závadu co nejpřesněji.
Ozveme se vám co nejdříve s dalším postupem.