Vánoce a dovolená: 20.12. 2025 - 3.1.2026 - Vážení zákazníci, objednávky v termínu dovolené odešleme nejříve od 4.1.2026

Jak vrátit/reklamovat zboží

Mrzí nás, že nejste se zbožím spokojeni. Uděláme vše pro to, aby bylo vše vyřešeno rychle a bez komplikací.

Jak postupovat při vrácení zboží

Pokud chcete zboží vrátit v rámci 14denní lhůty od doručení, stačí:

  1. Vyplnit formulář pro vrácení/reklamaci (odkaz níže)

  2. Zabalit zboží tak, aby nedošlo k poškození při přepravě

  3. Přiložit vyplněný formulář k zásilce

  4. Odeslat balíček na naši adresu uvedenou ve formuláři

Po doručení a kontrole zboží vám bez zbytečného odkladu vrátíme peníze stejným způsobem, jakým proběhla platba.


Reklamace vadného zboží

Pokud je zboží vadné nebo neodpovídá popisu, postupujte stejně – vyplňte reklamační formulář a popište závadu co nejpřesněji.
Ozveme se vám co nejdříve s dalším postupem.

 protokol na reklamaci-vrácení zboží_gravmat